Ska sluta rida Ebba...

Nu har jag bestämt mig. Ska sluta rida Ebba. Kanske hoppar upp på henne någon enstaka gång men nu får det bli endast markträning, mys och körning! Just nu orkar hon inte mycket. Så jag känner att det inte är värt att hon gör nått hon inte vill göra. Kommer bli mer mys och arbete från marken. Vilket vi har kommit ifrån. Körning har med blivit kul! Tycker faktiskt Ebba med, då hon springer på (ibland lite föör snabbt) och är superduktig! 

Vintern är snart hääär!!!! Jag längtar massor! Snö, kalt, levande ljus, åhh va mysigt! 



Kommentarer
Postat av: Josefine Pehrson

SV; Ja det var ju bra att nån gillar det, haha ^^ Men asså jag tycker det känns jättehalt, eller ja speciellt med löv på haha. Men jag kanske har blivit nojjigare med åren, vafan förr hoppade jag ju banor i "vanlig" höjd i den där paddocken på vintern i snön..... Hehe

Svar: Haha, man blir nojjig när man blir gammal ;))) Var typ två veckor sendan jag red i padocken nu så de har väll kommit lite mer löv! :)
Kan bero på häst med ju ^^
None None

2014-10-21 @ 20:48:33
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback