Sofia presentation

Jag heter Sofia och jag är född 20 maj 1999.
Jag är välldigt mig själv och bryr mig inte så ofta vad andra tycker. Jag har en anorlunda stil men älskar den, heh
Jag är bastämd av mig och jag har dålig humor och är ganska flummig.
Jag bor på landet och har fått chansen att ha fått världens bästa vän! Hon står i ett stall ca 4 minuter från mig med bil! Stallet hon står på är även superbra! Söta och snälla häst kompisar och ridvägarna är fina! 
Jag är även vegetarian!! Äter bara fisk. Har varit det sedan nyår 2014. Går riktigt bra och har inga planer på att välja till kött igen då jag tycker att detta passar min livsstil ;) 
 
Detta är en bild som beskriver mig..:
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback